Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Together we can grow old..

Ξυπνησα μια ημερα και δεν σε ειδα
Δεν σε ειδα διπλα μου
Δεν ειδα το προσωπο σου να κοιμαται διπλα μου
Δεν ειδα την πλατη σου που τρεχω να την ακουμπησω καθε φορα μονο και μονο για να σε αγγίξω
Ξύπνησα μια ημέρα και πονεσα τόσο πολύ που δεν είσαι εκεί
Διπλα μου
Μερικές φορες μονο η γαληνια υπαρξη του ανθρωπου σου δινει μια ενεργεια να θες να κανεις τα πάντα
Να μπορεις να κανεις τα πάντα
Σε γνώρισα μια Δευτερα
Ξημερωνε Παρασκευή
Μια Τεταρτη σε πρώτο αντίκρισα
Και μια ζωη θελω να σε εχω διπλα μου
Μαζι
Μαζι να ειμαστε
Να εχουμε το σπιτι μας
Να έχουμε την ζωή μας
Να ξυπνας και να κανεις οτι κανεις όταν είσαι μακρια μου
Να φτιάχνεις καφε 
Να αναβεις τσιγαρο
Να ξυπναω
Να φτιαχνω πρωινο
Να φτιάχνω καφέ
Και να σε βλεπω
Μαζι
Μαζι να είμαστε
Να συνυπαρχουμε στον ιδιο χώρο 
Να φευγουμε να παμε σχολή, δουλεια,για καφέ, για βολτα και το βραδυ να ειμαστε μαζι
Καθε βραδυ μαζι
Μου λειπεις
Καθε φορα που σε αφηνω σε καποια σταση
Μου λειπεις
Οταν παταω τα κουμπια στο πληκτρολογιο
Και μετα ξαφνικα εχει περασει η εβδομαδα και εισαι ξαπλωμενος διπλα μου
Και μετα ξαφνικα ενα πρωι σε βλεπω να ξυπνας και να μην φεύγεις ποτε απο διπλα μου
Μου λειπει το Μαζι μας
Μου λειπει ο Χρόνος μας
Καλο μας ξημερωμα αγαπη μου
Και καλη μας νυχτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου