Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Ακουστική Γνωριμία

Εδώ μετά από ένα χρόνο
Στο ίδιο δωμάτιο με τα ίδια έπιπλα,με διαφορετικές ανάγκες, επιθυμίες, θέλω…
Θέλω
Εσένα θέλω
Εσένα που με κρατάς αγκαλιά και με σφίγγεις για να ενώσεις τα κομμάτια μου
Εσένα που μου δίνεις εκείνη την μπουκιά από το φαγητό σου που δεν θα την μοιραζόσουν με κανένα
Εσένα που απλά έβαλες μουσική από το κινητό σου για να ακούω εγώ και να χοροπηδάω κατ’ μήκους του δρόμου επειδή δεν μπορούσα να περιγράψω την χαρά μου.
Είμαι εδώ μετά από ένα χρόνο στο ίδιο δωμάτιο
Λίγα λεπτά πριν κοιμηθώ για απόψε
Σκέφτομαι πόσο με αγαπάς.
Εσύ που πριν ένα χρόνο δεν ήξερες καν ότι υπήρχα και μέσα σε αυτόν έμαθες να μαζεύεις τα δάκρυά μου
Εσύ που με ένα “ηρέμησε αγάπη μου” τα πάντα γύρω μου λειτουργούν όπως πρέπει
Εσύ που όποτε δεν νιώθεις καλά νομίζω ότι ο κόσμος μου καταρρέει και έρχομαι να σε βοηθήσω
Και αν με ρωτήσεις τι θέλω
Θα σου πω ότι θέλω να διώξω την πλευρά του εαυτού μου που σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα
Και έπειτα να έρθω και να κοιμηθώ μαζί σου κάτω από την μεγάλη κόκκινη κουβέρτα
Γιατί εκεί σταματά ο χρόνος και κυριαρχεί ενας άλλος χρόνος. Εκείνος ο χρόνος όπου υπάρχει μόνο το εγώ και εσύ.
Και αυτό τον χρόνο που πέρασε δεν θα τον άλλαζα με τίποτα. Γιατί ήταν ότι πιο μαγικό μου έχει συμβεί και ας μην υπήρχε η μεγάλη κόκκινη κουβέρτα.
Εύχομαι για αυτό το απόψε να υπάρχουν και άλλα απόψε
Και εύχομαι να έρθουν απόψε όπου θα φέρουν το φως της ημέρας και θα είσαι ο πρώτος άνθρωπος που αντικρύζω.
•18 Σεπτεμβρίου
Ακουστική Γνωριμία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου